Wij streven altijd naar de best mogelijke match tussen opdrachtgever en professional.

Voor het realiseren van de beste match hebben wij een efficiënt proces ingericht
waarbij persoonlijk contact voorop staat.

Persoonlijke aanpak

Wij investeren tijd en energie om u en uw bedrijf goed te leren kennen. Daarnaast kennen onze accountmanagers al onze (interim) professionals persoonlijk.

Door deze persoonlijke aanpak zijn wij in staat om u professionals voor te stellen die uitstekend passen binnen uw bedrijfscultuur en uw team.

Stap 1

Eerste contact

Zoekt u voor uw organisatie één of meer interim professionals met ervaring binnen de financiële branche, dan zijn wij u graag van dienst. Daarnaast helpen wij u ook bij de invulling van vaste posities (zie Werving & Selectie).

Neem contact op met één van onze accountmanagers of via het contactformulier. Vanzelfsprekend kunt u ons ook bellen of mailen.

DIRECT CONTACT OPNEMEN

Stap 2

Kennismaking

Voorafgaand aan het kennismakingsgesprek heeft uw accountmanager zich al verdiept in uw organisatie.  Tijdens het gesprek inventariseren wij uw wensen en eisen. Daarnaast kunt u aanvullende vragen verwachten over uw organisatie.

Doel is om zoveel mogelijk relevante informatie te verzamelen zodat wij de best passende professional(s) aan u kunnen voorstellen.

Stap 3

De juiste match

Op basis van uw behoeften, wensen en eisen selecteren wij voor u de best passende professionals. Wij kunnen hierbij putten uit een database van ruim 1.000 (interim) professionals.

Wij zullen aan u professionals voorstellen met de best passende kwalificaties én die ook het beste passen binnen uw team en bedrijfscultuur.

Stap 4

Klikgesprek

Ons uitgangspunt is om voor één positie altijd minimaal twee professionals voor te dragen.

In een klikgesprek kunt u nader kennismaken met de door ons geselecteerde kandidaten.

U bent altijd degene die de definitieve keuze maakt. Op die manier houdt u de regie.

Stap 5

Opdracht

Als het gaat om een interim opdracht, dan zijn er regelmatig contactmomenten gedurende de looptijd van de opdracht.

In het begin hebben wij een startbespreking. Tijdens dit gesprek maakt uw accountmanager samen met u en de professional(s) concrete werkafspraken.

Daarna zullen wij ongeveer halverwege de opdracht contact met u opnemen om uw tevredenheid en de voortgang te bespreken. Indien gewenst zijn meer evaluatiemomenten mogelijk.

Stap 6

Evaluatie

Na afloop zullen wij samen met u de opdracht evalueren. Wat vond u van de interim professional? Wat vond u van onze samenwerking? Tevens evalueren wij met de interim professional(s).

Gaat het om de invulling van een vaste positie, dan zullen wij binnen drie maanden na start van het dienstverband contact met u opnemen om uw tevredenheid te toetsen.